AM:8:00GOODDAYS トカゲが死んだ日


AM:8:00.GOOD.DAYS 猫と自然と21世紀
From Hiroki Ookoshi猫ラッキー+猫ロムロム





実は僕のペットのヤモリとトカゲ二匹が今朝旅立ちました

彼等を入れた 土と植物入り虫籠を
自然環境に置いて蚊を餌にしようとした僕の失敗でした

雨で体温が冷えて一日で全滅 !

トカゲのリザード達も他界し
ヤモリ君まで雨の寒さで他界してしまいました。

あぁ…やはりあのまま トカゲを室内飼いで(後悔)
彼等の餌は細かくした豚肉と捕まえた餌にしとくべきだった

彼等は夏にかけて 蟷螂を驚異とし
雀や 大ムカデ 更には野良猫の驚異から保護し

ペットとするのも 良いと考えていたのですが…
残念ながら 反省をしなければなりませんね…すまん

トカゲの餌について考え深い一日でした。


ANIMA person according to cryptocurrencies in legal currency names From the time of the Roman Empire

I'm happy to see you again and again. Thank you very much. The net site that appeared in the blog space was late, but it appeared. Mainly bloggers. If you have a blog you are writing about, please write it in the comments section. I would also like to visit your affiliate site. thank you.

Post a Comment

Hello, search engine of the world I have created this Google site for friendship. Please feel free to comment if you have me with friendly and friendly advice. I will reply friendly as soon as it is confirmed

Previous Post Next Post

Contact Form