AM:8:00GOODDAYS 山の登山と自然 Mountain Natule 日本低山愛宕山を登って見た 道中の虫達へ意識を向けた日


AM:8:00GOODDAYS 猫と自然と21世紀
Google blogger無料ブログ猫ブログ  bloggerはGoogleがオススメ 猫と管理者の写真付きブログ
春の季節の息吹き

春の季節へと黄色のタンポポが
暖かな季節を告げた様です

日本産の花のブログ 日本のタンポポをブログにアップしました。


小さな山の歩道にて

小山の遊歩道にて森林浴
風邪の病み上がりには坂道が辛い! 因みに僕は本格登山は
危険性を考慮してしませんが 海水浴場の海辺が一番好きなのですが
悪くはないです 懐かしい低山の山道がありました。

足腰を鍛えるなら山歩き 愛宕山へ歩きに行こう


この山は私が学生時代からのトレーニング用に使用していました
そして犬を飼っている時はよく一緒にいきましたね。

存在にすら気付かなかった昆虫達に?
今は普段の昆虫へ向いていない意識に戻りましたね

日本蜜蜂ではなく 新手のアブの様な西欧ミツバチが沢山いましたね
一見して"蠅"の様な感じが今の現代日本の種蒔き蜂か…
僕は在来蜜蜂の方がルックス的にも可愛くて良いですが
さて 発見しましたテントウムシと日光浴

日本産テントウムシの写真映像 Yahoo!天道虫グーグルブログ


ANIMA person according to cryptocurrencies in legal currency names From the time of the Roman Empire

I'm happy to see you again and again. Thank you very much. The net site that appeared in the blog space was late, but it appeared. Mainly bloggers. If you have a blog you are writing about, please write it in the comments section. I would also like to visit your affiliate site. thank you.

Post a Comment

Hello, search engine of the world I have created this Google site for friendship. Please feel free to comment if you have me with friendly and friendly advice. I will reply friendly as soon as it is confirmed

Previous Post Next Post

Contact Form